CEL.ro a avut vânzări de aproximativ 240 milioane lei (cca. 53 milioane euro) în 2016, în creștere cu 35% faţă de 2015, și cu 150.000 mai multe comenzi.
Retailerul declară că dezvoltarea din ultimul an a însemnat, în primul rand, investiţie în logistică – în prezent suprafaţa totală a depozitelor atinge 8.000 mp şi investiţie în personal – la finalul anului 2016 avea 150 de angajaţi.
Această creştere organică întăreşte poziţia din piaţa electro-IT a CEL.ro ca fiind cel mai mare magazin online cu capital integral românesc.
Conform datelor oferite de retailerul online, în 2016 telefoanele mobile au generat vânzări mai mari cu 60% ca valoare şi cu 30% ca număr de unităţi faţă de 2015.
Valoarea medie a unei achizţtii de telefoane a crescut faţă de 2015 cu 25% şi se pare că în 2016 clienţii au preferat terminalurile cu ecranul mai mare (media ecranului în 2015 era de 4.3″, iar în 2016 a fost 5″).
Vânzările din 2016 au fost susţinute şi de categoriile de gadgeturi, parfumuri, ceasuri şi home&deco.
În 2017 se estimează o creştere în vânzări de aproximativ 30% susţinută de eforturile echipei, investirea constantă în sistemul logistic şi diversificarea portofoliului de produse.
Una dintre categoriile nou adăugate pe site este cea de asigurări RCA, acest tip de vânzare părând deja să aibă un potenţial foarte mare de dezvoltare în 2017.
În 2016 vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut cu 45%, ajungând la 42% din totalul vizitelor pe site. Tranzacţiile de pe aceste device-uri reprezintă însă în continuare doar 27% din totalul tranzacţiilor. Se pare că dispozitivele mobile sunt din ce în ce mai preferate momentan în prima parte a procesului de cumpărare, majoritatea achiziţiilor făcându-se încă de pe desktop.
În ritmul în care evoluează lucrurile însă, dispozitivele mobile au un potenţial din ce în ce mai mare să devină şi dispozitivele finale preferate în procesul de cumpărare – cumpărăturile de pe mobile au înregistrat o creştere de 72% faţă de 2015.
Cu o gamă largă de produse, CEL.ro contribuie la consolidarea comerţului online românesc şi dispune de servicii integrate şi adaptate e-commerce-ului actual. Magazinul online este gestionat de compania Corsar Online și are peste 1.500.000 de comenzi procesate până în prezent.