ANAF informează că se transmit prin Spaţiul Privat Virtual (SPV) inclusiv documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic.

Astfel, contribuabilii vor selecta categoria „Asistenţă şi îndrumare de specialitate în domeniul fiscal” și vor trimite aceste documente prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul SPV.

„Reamintim că, de la 01.03.2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual”, precizează Fiscul, într-un comunicat.

Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare a  ridicat de la 5 MB la 10 MB limita maximă a fişierelor ce pot fi ataşate formularului de contact, pentru a nu exista dificultăţi în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale.

De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, contribuabilii trebuie să aibă în vedere: scanarea la rezoluţie maxim 300 dpi, eliminarea automată a paginilor albe (goale), scanarea în alb-negru, scanarea într-un fişier format PDF, comprimarea fişierului PDF. 

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version