Angajații Dacia de la ambele uzine de la Craiova vor fi trimiși acasă 7 zile, în luna aprilie, după alte 5 zile de închidere a producției în februarie.

Motivul: lipsa semiconductorilor la nivel mondial. Criza, care a afectat și uzina Ford Craiova (timp de 8 zile, în perioada 26 februarie – 10 martie), va scădea producția mondială cu cel puțin un milion de mașini.


Dacia va opri activitatea de la Uzina Vehicule în zilele de 1, 2, 16, 26, 27, 28, 29 aprilie, iar La Uzina Mecanica și Șasiuri, parțial, în 1, 2, 16, 28 si 29 aprilie.

Compania transmite că penuria de componente electronice care afectează toată industria auto nu ocolește Grupul Renault și că depune toate eforturile pentru a limita impactul asupra producției.

Conform estimărilor, vârful acestui deficit de componente electronice ar putea fi în al doilea trimestru.

Cea mai recentă estimare a grupului Renault, la nivel global, luând în calcul o recuperare a producției în al doilea semestru, evaluează un risc de aproximativ 100.000 de vehicule pentru anul în curs.

„Încă de la debutul acestei crize, lucrăm îndeaproape cu furnizorii noștri pentru a limita cât mai mult posibil impactul. Am organizat o celulă de criză condusă de către direcțiile de Supply Chain și Achiziții, cu întâlniri zilnice, astfel încât să implementam toate acțiunile adecvate. Această criză poate antrena închiderea temporară, în anumite zile, a activității din uzinele Grupului”, spun oficialii companiei.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version