Banca Comercială Română (BCR) transformă 28 de sucursale din întreaga ţară în unităţi de tip „cashless” care vor derula operaţiuni în regim electronic, fără casierii.

foto Jean Mihai Pâlșu

Reţeaua BCR va dispune, astfel, de 41 de sucursale „cashless”, iar numărul acestora va creşte până la 125 pe parcursul anului 2018, potrivit unui comunicat de presă transmis de bancă.

Totodată, BCR va deschide, în acest an, 7 sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiţii totale de peste 50 de milioane de euro în următorii doi ani.

„Modernizarea reţelei de unităţi reprezintă o componentă esenţială a strategiei noastre de retail. Întreaga arhitectură a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agenţii cashless, a fost dezvoltată ţinând cont de propunerile venite din partea clienţilor noştri şi în strânsă legătură cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. Prin migrarea completă a operaţiunilor curente în numerar înspre maşinile electronice multifuncţionale, vom putea oferi, în primul rând, o nouă experienţă în cadrul agenţiilor cashless”, a declarat Dana Demetrian, vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR.

„În fiecare din cele 33 de unităţi BCR cashless, clienţii vor putea derula operaţiuni bancare curente graţie celor două tipuri de echipamente de ultimă generaţie instalate – MFM, adică maşini multifuncţionale care permit o gamă largă de operaţiuni, şi APT, adică Ghişeu Automat BCR (APT) destinat persoanelor fizice, prin intermediul căruia se pot efectua depuneri de numerar şi plăţi de facturi”, se arată în comunicatul băncii.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version