Carrefour România atinge pragul de 120 de unități Express la nivel național, cu deschiderea a 12 noi magazine în prima jumătate a anului.
Întreaga rețea de proximitate este deservită de 100 magazine integrate și 20 în regim de franciză.
Viziunea companiei este de a fi aproape de clienți atât în mediul fizic, cât și online, prin aplicația Carrefour, site-ul carrefour.ro și platforma Bringo.
Magazinele Carrefour de proximitate reprezintă modalitatea prin care retailerul francez aduce clienților o gamă variată de peste 3.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zone aglomerate.
Acestea reflectă universul Carrefour, în care clienții pot găsi game de produse consacrate și sortimentații adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor:
-
- O gamă largă de fructe și legume proaspete, cu proveniență locală, care poate fi găsită în spațiul special dedicat categoriei, vedetele perioadei fiind caisele sau dovleceii din România;
- Produse BIO, precum Sana Ecologică, Carrefour BIO 3.6% grăsime sau Afine BIO 500g;
- Produse proaspete de panificație, spre exemplu Demibaghetă french 100g;
- Produse dietetice și produse sau specialități internaționale, pentru o experiență potrivită fiecărui moment;
-
- Mărci proprii, cum ar fi Drag de România, o gamă variată din care clienții pot alege diverse produse în funcție de nevoi – de la Smântână 35% grăsime la Ceafă ce porc crud-uscată 80g;
- Vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Românesc;
- Produse pentru întreținerea și îngrijirea casei.
„Magazinele de proximitate au un farmec aparte datorită diversității locațiilor în care alegem să deschidem noile puncte de vânzare – de la zone rezidențiale, până la clădiri de birou sau chiar zone urbane centrale,” a declarat Vincent Rochefort, director proximitate, Carrefour România. „Dorința clienților noștri de a avea acces la produsele favorite în cadrul unei singure sesiuni de cumpărături, aproape de casă, ne dă încredere în continuarea extinderii rețelei de proximitate. Astfel, vrem să aducem și mai aproape de clienți produse proaspete provenite de la fermierii locali, gama BIO, dar și mărci proprii, precum Drag de România sau vinuri regionale din programul Deschidem Vinul Românesc.”
Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă între 100 mp și 350 mp alocați spațiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează peste 100 locuri de muncă la nivel național, clienții fiind întâmpinați în magazine de o echipă formată din nouă angajați, de luni până duminică, în intervalul 07:00 – 22:00. În interiorul magazinului, clienții au la dispoziție și servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.
Perfecte locuitorilor din proximitate, cele 12 noi magazine sunt localizate în:
- Sibiu, adresa: Calea Șurii Mici FN, Magnolia Residence, Imobil B6, jud. Sibiu, Sibiu;
- Prejmer, adresa: Str. Magazinului, nr. 509, Prejmer, jud. Brașov;
- Brașov, adresele: Str. Iuliu Maniu, nr. 43; Bulevardul Alexandru Vlahuță, nr. 2;
- Deva, adresa: Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 11B, Deva, jud. Hunedoara;
- Huși, adresa: Str. Ștefan cel Mare, nr. 23, jud. Vaslui;
- Ploiești, adresa: Str. Gheorghe Doja, nr. 101C, Ploiești, jud. Prahova;
- București, adresele: Str. Ion Mihalache nr. 106; Str. Ion Câmpineanu, nr. 11, sector 1; Bloc D1, Calea Victoriei 155; Tower Residence, Șoseaua Sălaj, nr. 315-323, sector 5; Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 58, Sector 3.
Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.
„Planul de extindere pentru magazinele Carrefour Express rămâne o prioritate pentru noi, fiind o parte esenţială din strategia noastră de expansiune astfel încât să ne susțină modelul omnichannel. Scopul nostru este de a ne consolida poziția atât în Bucuresti, cât și în restul țării, prin securizarea de noi locații în orașele cu o populație de peste 10.000 locuitori,” a adăugat Bogdan Jigman, director Property&Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco.
Rețeaua Express are un rol esențial în susținerea livrării rapide, în doar 30 de minute, a produselor Carrefour prin Bringo, serviciul fiind menit să traducă proximitatea și în mediul online. În acest moment, serviciul acoperă 25 de magazine Express din 37 orașe din țară.
Despre Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour, Artima, Columbus Operațional și Supeco Investme