Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat luni, la rubrica Asistenţă Contribuabili, Ghidul privind anularea unor obligaţii bugetare conform OUG 107/2024, modificată prin OUG 112/2024.

Măsurile reglementate se aplică pentru toate categoriile de debitori: persoane fizice; persoane juridice, de drept public sau privat; asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică; persoane fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii liberale.

Amnistia fiscală. OUG 116: Poșta Română, în convenție cu ANAF, le va distribui datornicilor informări privind sumele datorate

Măsurile reglementate în actul normativ se mai aplică pentru unităţi administrativ-teritoriale sau subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti ori instituţii publice, astfel cum sunt definite prin Legea 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prin Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, după caz.

„Debitorii care intenţionează să beneficieze de anularea obligaţiilor bugetare pot notifica organul fiscal cu privire la intenţia lor, până cel mai târziu la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor şi nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024, sub sancţiunea decăderii”, potrivit reprezentanţilor ANAF.

Ghidul poate fi accesat AICI

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version