Poşta Română intră în competiție cu operatorii privați de curierat, astfel că a lansat, luni, Ghişeul poştal digital, accesibil clienților în regim de self-service, 24/7.
Ghișeul a fost deschis în cadrul subunității situate pe Calea Dorobanților nr. 152, sector 1, București, în care funcționează Ghișeul Exterior Urban nr. 2 – Oficiul Poștal București 63.
Ghişeul poştal digital este fabricat în România şi reprezintă o soluţie unică pe piaţa serviciilor poştale din ţara noastră, prin complexitatea prestaţiilor oferite, 100% automatizate.
„Terminalul de servicii poştale reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare, în regim self-service, pentru operaţiuni complete de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare, etc. Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră, pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul. Clienţii Poştei Române vor avea posibilitatea să acceseze Ghişeul poştal digital în regim self-service 24/7″, precizează Poşta Română.