La puțin timp după apariția în presa românească a declarației directorului Uzinei Renault Tanger, Jean-François Gal, pentru site-ul L’Usine Nouvelle, privind relocarea în Maroc, de la Pitești, a liniei de producţie Logan Break MCV, în primăvara lui 2017, Grupul renault dă asigurări că acest lucru nu se va întâmpla.
„Cu scopul de a elibera o capacitate de producţie pentru Duster, Grupul Renault va produce Logan MCV şi în uzina din Tanger. Astfel, începând din primul trimestru 2017, Logan MCV va fi produs la uzina de la Mioveni şi la uzina din Tanger, în Maroc”, arată producătorul.
„Capacitatea de productie instalată a uzinei din Mioveni este utilizată la maximum. În acest context, această a doua industrializare nu impactează nici organizarea uzinei din Mioveni, nici activitatea şi nici salariaţii din România”, mai precizează Grupul Renault.
Pentru a răspunde succesului gamei Global Access, Grupul Renault va produce Logan MCV într-o a doua uzină. Odată cu succesul modelului Duster, uzina din Mioveni trebuie să răspundă cererii comerciale mari pentru acest model (al doilea din segmentul său, mai ales, în Europa).
„Cu scopul de a elibera o capacitate de producţie pentru Duster, Grupul Renault va produce Logan MCV şi în uzina din Tanger. Astfel, începând din primul trimestru 2017, Logan MCV va fi produs la uzina de la Mioveni şi la uzina din Tanger, în Maroc”, arată producătorul.
„Capacitatea de productie instalată a uzinei din Mioveni este utilizată la maximum. În acest context, această a doua industrializare nu impactează nici organizarea uzinei din Mioveni, nici activitatea şi nici salariaţii din România”, mai precizează Grupul Renault.
Pentru a răspunde succesului gamei Global Access, Grupul Renault va produce Logan MCV într-o a doua uzină. Odată cu succesul modelului Duster, uzina din Mioveni trebuie să răspundă cererii comerciale mari pentru acest model (al doilea din segmentul său, mai ales, în Europa).