Renault a decis relocarea în Maroc, din 2017, a liniei de producţie Logan Break MCV aflată în prezent la Piteşti, anunţă Jean-François Gal, directorul Uzinei Renault Tanger, citat de site-ul L’Usine Nouvelle.

logan mcv

UPDATE: Într-un comunicat, Grupul Renault dă asigurări că producția nu se va muta de la Pitești.

“Vom prelua producţia acestui model fabricat în prezent în România (Logan Break MCV – n.red.) începând din primul trimestru al anului 2017”, a declarat Jean-François Gal.

Directorul Uzinei Renault Tanger a explicat că mutarea producţiei Dacia/Renault Logan Break MCV va necesita investiţii suplimentare, în valoare de circa 20 de milioane de euro.

Publicația menționată susține că, în vara acestui an, la uzina Renault de la Tanger au fost angajate 600 de persoane pentru un schimb care va lucra noaptea, ceea ce duce efectivele totale ale acestei uzine la 7.000 de angajați.

Conducerea grupului auto francez susține că până la finele anului un număr de 276.000 de autovehicule vor ieși de pe liniile de asamblare de la Tanger, cu 47.000 de unități mai mult decât în 2015.

Introducerea în producție a celui de al patrulea model va permite uzinei de la Tanger să depășească în 2017 o producție de 300.000 de vehicule.

Dacă creșterea producției de la Renault Tanger va continua, constructorul auto ar putea fi nevoit să construiască noi facilități de producție în condițiile în care capacitatea maxima a uzinei este de 340.000 unități pe an. Aproximativ 95% din producția acestei uzine este exportată.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto europeană.

author avatar
Ilie Radulescu
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version