În România, 86% dintre adolescenţi  interacționează prin intermediul Facebook iar 9 din 10 dețin un cont la această rețea de socializare.

facebook-mobile-app

Instagram și Twitter sunt mult în urmă în preferințele tinerilor, cu 18% din total la nivel național, respectiv 14%.

Totodată 8 din 10 români între 14 şi 17 ani folosesc Youtube ca sursă principală de conținut video și muzică.

Datele apar în ediţia a doua a Raportului “Consumer Report 2015, publicat de agenția de media Starcom MediaVest.

În ceea ce privește petrecerea timpului liber prin intermediul terminalelor electronice, 88% dintre tinerii intervievați au declarat că se joacă săptămânal pe orice tip de device, 57% au spus că preferă PC-ul sau consolele Wii și Playstation, în timp ce 54% optează pentru jocuri online şi 53%, pentru PC.

Raportul ‘Consumer Report 2015’ a fost realizat pe mai multe categorii de consumatori români, respectiv adolescenți (14-17 ani), tineri singuri, necăsătoriți și fără copii (18-34 de ani), familii cu copii până în 14 ani sau familii fără copii, în care au fost incluse cupluri cu vârste de peste 45 de ani, ai căror copii au plecat din gospodărie.

Analiza are la bază informații provenite de la organisme sau companii de cercetare (BRAT-SNA Focus, Gemius etc.), dar și din cercetările proprii Starcom.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version