cora a lansat, la aniversarea a 15 ani de la deschiderea primului hipermarket în România, o aplicație mobilă ce poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store, pentru o experiență de shopping complexă.
Iată precizările, în comunicatul remis redacției:
„Aplicația cora România e un proiect născut din dorința echipelor noastre de a răspunde nevoilor clienților și de a le înțelege și mai mult interesele și preferințele în materie de shopping. Pentru livrări online, clienții noștri au la dispoziție platforma cora.ro. Aveam, însă, nevoie de un ajutor în magazin, un asistent la cumpărături, care să optimizeze timpul clienților noștri și să îi ajute în organizarea cumpărăturilor”, declară Beatrix Gottlieb, Directorul de Marketing al cora România.
Cu acest instrument, cora România transformă cumpărăturile offline în experiențe plăcute, completate cu succes de promoții atrăgătoare pe care utilizatorii le pot primi chiar în timp ce folosesc aplicația în magazin.
Unul dintre principalele avantaje ale aplicației este că atât cardul cora, cât și toate beneficiile de fidelitate sunt într-un singur loc, oricând la îndemâna clientului.
Cardul de fidelitate și tichetele de reducere se pot scana direct din telefon, iar clientul le poate verifica în orice moment.
Clienții noștri își pot gestiona lista de cumpărături, pot vizualiza un total estimativ, știind din timp cât au de plătit la casă, și își pot crea liste de produse favorite.
Una dintre funcționalitățile foarte apreciate de clienți este scanarea produselor la raft pentru verificarea prețului acestora.
Aplicația cora România oferă o experiență personalizată la cumpărături. Încă de la intrarea în magazin, clienții pot primi notificări și sugestii de promoții și produse, în funcție de preferințele lor. În plus, ei pot consulta toate cataloagele cora valabile în perioada respectivă.
Cei care vor să meargă direct la produsul dorit au la dispoziție funcția de navigare pe hartă, cu ajutorul căreia pot identifica rapid locul în care se află acel produs.
Despre cora România
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor cora.ro în sistem drive funcționează la nivelul celor patru magazine din Capitală. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil, în afară de București, în orașele Constanța, Cluj, Bacău și Ploiești, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online dintr-o varietate de peste 40.000 de produse. De curând, a fost lansată și aplicația cora România, un asistent virtual în magazin, care transformă cumpărăturile de zi cu zi în experiențe plăcute. Aplicația poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play.
Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile.