Catinvest anunță lansarea EP Mall App, o aplicație bazată pe inteligență artificială (AI), care le oferă clienților Electroputere Mall o experiență digitală și beneficii la retailerii din centrul comercial.
Prin aplicație, clienții au acces la toate informațiile despre mall și despre comercianți, precum și la un sistem de loialitate prin care beneficiază de reduceri la brandurile preferate.
Aplicația EP Mall este disponibilă în Google Play și în App Store și are deja peste 10.000 de utilizatori activi. Consumatorii care descarcă aplicația până pe 24 decembrie, merg la mall și fac cumpărături de 50 de lei pot câștiga o excursie all-inclusive pentru 4 persoane la Viena, cu avion privat.
Precizările transmise redacției:
Aplicația EP Mall este un instrument prin care consumatorii pot fi mereu la curent cu toate noutățile, evenimentele și campaniile organizate de mall, pot face check-in când merg în centrul comercial și pot colecta puncte în timpul vizitei sau prin cumpărăturile de la retaileri și pot primi reduceri și vouchere direct pe telefon pentru cumpărături viitoare. În același timp, aplicația mobilă oferă retailerilor mecanisme personalizate de loializare a clienților cu beneficii dedicate, reduceri sau oferte limitate în aplicație.
„Aplicația este foarte dinamică și versatilă, oferind brandurilor posibilitatea să creeze conținut personalizat, adaptat nevoilor clienților, iar în același timp este foarte intuitivă și ușor de folosit, creând o experiență inspirată din tendințele de pe rețelele de socializare. Mai exact, atunci când clienții vor să primească notificări de la un anumit brand, trebuie să urmărească magazinul în aplicație și să se alăture comunității acestuia. În plus, clienții din Oltenia pot accesa și campaniile pregătite de mall, fie prin evenimente generale, fie prin acțiuni în parteneriat cu anumite magazine, care vor fi semnalate prin notificări în aplicație”, explică Jibril Semour, general manager al Catinvest Eastern Europe.
Dezvoltată de Timetree Tech, aplicația include și un sistem de monede virtuale prin care clienții Electroputere Mall pot primi monede în aplicație, pentru anumite cumpărături sau la evenimente, pe care le pot transforma ulterior în reduceri la magazinele din centrul comercial.
„La Electroputere Parc, nu numai că ne extindem constant amprenta și aducem noi branduri în principala destinație de shopping din Oltenia, dar căutăm permanent să creăm experiențe și beneficii care oferă mai multă valoare retailerilor și consumatorilor. Dezvoltarea de soluții digitale cum este noua aplicație mobilă EP Mall este încă o investiție pe care o realizăm pentru a oferi o experiență unică de shopping în regiunea de sud-vest a României”, a spus Bertrand Catteau, președintele Catinvest Group.
Recent, Catinvest a anunțat extinderea Electroputere Mall și adăugarea de noi branduri care au dus numărul total de retaileri la 198, continuând consolidarea centrului comercial drept principala destinație de cumpărături din Oltenia. Astfel, compania a adăugat 5.500 de metri pătrați de spații comerciale și 1.200 de metri pătrați de terasă în aer liber pentru clienții restaurantelor, atrăgând noi branduri precum Intimissimi, Intimissimi Uomo, Colin’s, Calzedonia, SMYK, Kigili, Maxi Pet, Dr. Max Hyper Pharmacy, Pep & Pepper și primul Concept Store Mobexpert din România.
Grupul francez de real estate Catinvest, care deține și administrează Electroputere Parc, mai deține și administrează alte câteva centre comerciale din România – galeriile comerciale Carrefour Orhideea și Cora Pantelimon din București și Carrefour TOM din Constanța – precum și din Europa de Est – Auchan Savoya Park din Budapesta și Tesco Borska Pole din Plzen. Catinvest activează, totodată, pe piața rezidențială și comercială din Franța. În total, Catinvest deține și administrează peste 500.000 de metri pătrați de spații în Franța și în Europa de Est.