Un site poate fi ajutat să fie găsit cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare, pe anumite cuvinte cheie relevante pentru acesta. 

agentie seo iagency

În acest scop se apelează la o agenţie care prestează SEO (Search Engine Optimization).

Practic, este un serviciu de control al calităţii pentru orice afacere online, deoarece o agenţie SEO nu numai că aduce mai mult trafic, ci ajută şi la mărirea ratei de conversie.

Optimizarea unui site necesită eforturi de durată şi îndeplinirea unor criterii de calitate, în conformitate cu cele ale motoarelor de căutare.

De asemenea, este nevoie de o înţelegere profundă a felului în care funcţionează acestea şi a algoritmilor lor, care se actualizează la anumite intervale de timp şi care depind de relevanţa conţinutului, de felul în care este construit site-ul şi de popularitatea lui pe web.

Numai ţinând cont de toate aceste aspecte, reuşeşte o agenţie SEO să crească poziţiile unui site în afisarile organice. Şi, având în vedere că majoritatea traficului şi a conversiilor de pe Internet încep cu Google, serviciile SEO devin indispensabile unui business online.

Paşii pe care îi parcurge o agenţie SEO pentru optimizarea unui site:

  1. Auditul site-ului. Pentru a îmbunătăţi locul unui site pe anumite cuvinte cheie, este nevoie de o înţelegere foarte bună a afacerii respective, a obiectivelor de marketing, a domeniului în care activează, dar şi a competiţiei. O agenţie SEO profesionistă va începe procesul de optimizare cu un audit exhaustiv al site-ului. Va analiza popularitatea şi arhitectura site-ului, conţinutul, elementele de design şi structura fişierelor. În această etapă, se identifica toate problemele care ar putea afecta poziţionarea în Google şi, pe baza lor, se creează un plan pentru îmbunătăţirea site-ului pe termen lung. În cadrul auditului tehnic, o agenţie SEO verifică toate linkurile site-ului şi limitările tehnice, cum ar fi viteza de încărcare, robots.txt, sitemap, erori de accesare (de exemplu 404) şi multe altele. Se identifică conţinutul duplicat, problemele de design şi se analizează linkurile interne. Se face şi un audit al linkurilor externe şi o analiză a celor mai relevante cuvinte cheie, pentru a se asigura că site-ul atrage publicul ţintă şi generează cât mai multe conversii.
  2. Optimizarea on-page. Această etapă este piatra de temelie a oricărei afaceri online. Ea include optimizarea Title-urilor (titlurile paginilor site-ului, pe care Google le arată utilizatorilor), a Meta-tag-urilor (descrierea pe scurt a paginilor respective), a tagurilor HTML (care arată motoarelor de căutare părţile esenţiale ale unui site), a cuvintelor cheie, a linkurilor şi a imaginilor.
  3. Optimizarea Off-page. După audit şi optimizarea on-site, o agenţie SEO începe să se ocupe de promovarea site-ului pe web. Scopul acesteia este de a construi brand awareness, de a poziţiona site-ul cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare şi de a trage vizitatori. Optimizarea off-page este un proces continuu, care se derulează pe termen lung şi constă în crearea de conţinut optimizat, crearea de linkuri de calitate şi implicarea activă în Social Media.

Sursă: www.iagency.ro

author avatar
Gabriel Andrei
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version