rtk românia, subsidiara locală a rtk international (cea mai mare asociație de turism din Germania), și-a deschis oficial, miercuri, activitatea pe piața din țara noastră, concentrându-se pe vânzările B2B.

Într-o primă fază, rtk românia se concentrează pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clienților români, prin intermediul agențiilor afiliate, cele mai bune produse posibile, pentru orice destinație. Datorită unui portofoliu extins de furnizori internaționali, gama de servicii turistice pe piața românească va fi îmbunătățită constant. 

Într-o etapă ulterioară, este posibilă și promovarea turismului de incoming în România, prin intermediul rețelei de peste 3.000 de agenții de turism afiliate rtk în străinătate.

Thomas Bosl

„Grupul rtk este deja activ în multe țări europene și sprijină distribuția serviciilor turistice, având un portofoliu extins de produse. Pe lângă touroperatorii consacrați, grupul rtk are o rețea densă de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinații si furnizori de servicii turistice. În plus, rtk își va folosi expertiza sa de zeci de ani de pe alte piețe internaționale, pentru a consolida o rețea de agenții de turism afiliate în România, în care fiecare dintre ele va rămâne independentă. În acest sens, rtk romania va avea rol de organizație neutră pentru agențiile de turism afiliate și le va oferi sprijin în domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs și consolidarea unui portofoliu atractiv de furnizori de servicii pentru piața românească”, declară Thomas Boesl, director Strategy & International Business Development RT / Raiffeisen Touristik Group GmbH.

O distribuție a produselor pe segmentul B2C nu este planificată în viitorul apropiat. Prin susținerea intereselor comune ale agențiilor de turism afiliate, rtk pune accent pe distribuția independentă a serviciilor turistice. 

Radu Colfescu

„Consider că fiecare agenție afiliată la rtk romania se va putea dezvolta independent, beneficiind de tot suportul și de experiența noastră în relația cu furnizorii internaționali din portofoliu. rtk va fi un jucător important pe segmentul de outgoing, punând la dispoziția agențiilor afiliate din România o gamă largă de servicii turistice la prețuri competitive. Alte obiective pentru viitor ar putea include înființarea unui model de distribuție tip „franciză” sau activități proprii de touroperare”, subliniază Radu Colfescu, managing partner rtk românia.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version