TargetWeb, o agenție de marketing online specializată în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO), a înaintat către Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) o propunere oficială prin care se oferă să optimizeze gratuit site-ul anofm.ro, cu scopul pozitionării în primele rezultate din motoarele de căutare la accesarea expresiei “locuri de munca”.
Inițiativa vine în contextul în care Ministrul Muncii și Protecției Sociale, Violeta Alexandru, a declarat în urmă cu câteva zile că “Site-ul ANOFM nu se regăsește în primele 20 de afișări după căutarea ”locuri de muncă”, ceea ce nu a fost o surpriză, știind cât de puțin este popularizat” într-o postare pe Facebook.
TargetWeb a constatat o serie de deficiențe grave din punct de vedere SEO ale site-ului anofm.ro. Deficiențele constatate sunt de ordin tehnic, dar au legatură și cu conținutul site-ului care este insuficient pentru o indexare corespunzătoare în motoarele de căutare.
Aceste deficiențe împiedică o poziționare mai bună a site-ului anofm.ro în rezultatele motoarelor de căutare. Momentan site-ul este plasat mai departe de primele 20 de rezultate de căutare.
„Din spirit civic și antreprenorial, am realizat o analiză asupra site-ului Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă și am transmis o propunere de optimizare pentru a poziționa în mod gratuit site-ul anofm.ro în primele rezultate din motoarele de căutare la accesarea cuvantului cheie „locuri de munca”,. Din responsabilitate socială, dorim să ajutăm ca site-ul anofm.ro să ajungă în primele rezultate ale motoarelor de căutare, astfel încât populația să îl acceseze mai ușor, în vederea accesării locurilor de muncă vacanțe, iar pe de altă parte aceasta ar fi și în beneficiul companiilor care ar putea intra mai ușor în contact cu agențiile judetene ale ANOFM”, a declarat Iulian Ghisoiu, general manager al agenției de marketing online.
TargetWeb (www.targetweb.ro) este o agenție SEO cu o experiență de peste 14 ani în servicii de optimizare pentru motoarele de căutare și referențiere organică. TargetWeb are un portofoliu de peste 200 de website-uri optimizate până in prezent și este una dintre puținele agenții cu experiență în optimizarea site-urilor pentru căutări vocale. A contribuit la inițiativa vreau.online, prin care împreună cu alte 16 companii de top a sprijinit mediul de afaceri afectat de criza COVID-19.