Observație Politică: Partidele politice vechi s-au îndepărtat de ideologii, iar patidele nou-venite nu au doctrine. În paralel, politica duce lipsă de adevărați lideri!
Observație Strategică: Din motive personale mascate în motive naționaliste, generalii din serviciile secrete au încorsetat și partidele tinere, inflitrând la nivelul cel mai înalt oameni aserviți lor – marionetele moderne, educate în spirit duplicitar.
Observație Legislativă: În România, serviciile secrete au scăpat de sub controlul Parlamentului. De fapt, nu au fost niciodată controlate coerent și în litera și spiritul Constituției.
Observație The Intelligent: Șefii acestor instituții de forță, împreună cu președintele țării – principalul beneficiar al informațiilor secrete culese de cele 7 servicii înființate legal în România – au avut grijă să fie libere de orice supraveghere constituțională.
Observație Sociologică: Pentru a diminua din fașă eventualele denunțuri politice, s-a dezvoltat un sistem de manipulare a opiniei publice prin deturnarea unor evenimente în paralel cu exagerarea altora, metodă care are ca efect îndepărtarea atenției opinei publice de la subiectele importante.
Schema prin care arătăm “Influențele diverselor servicii secrete asupra principalilor candidați pentru Președinția României – 2019” nu este una exhaustivă. Nu am plasat liderii/partide chibuțe. Nici nu are sens, în contextul alegerilor prezidențiale de peste 6 zile. Schema se bazează pe informații culese în timp, dar și furnizate de surse care nu ne-au dezamăgit.
În mod public, LA VEDERE, șefii Serviciilor ne-au spus că și-au extins “câmpul tactic” în mulțimea oamenilor care contează în România – judecători, procurori, inspectorii fiscali, politicieni și afaceriști.
Legea le interzice expres șefilor de Servicii să “achiziționeze” judecători, procurori și politicieni.
Dar, bazându-se pe faptul că NIMENI nu-i poate ancheta și întocmi dosare penale, generalii au extins acțiunea de “implementare” prin manevre ilegale:
- au introdus în partide, parchete și tribunale oameni cu diplomă obținută full-time la Academia Națională de Informații;
- pe unele societății comerciale performate, pur și simplu le-au rechiziționat, prin diverse metode de tip mafiot.
Pentru DGSE, BND, CIA, FSB (KGB), NU este ilegal să „achiziționeze” persoane importante din România.
Dar, pentru SRI, SIE, DIA, DGPI, DGA, STS și SPP, deținerea de informatori – acoperiți și ofițeri activi – în justiție și politica românească este ILEGALĂ.
Inițiații știu că este în ADN-ul serviciilor secrete să obțină cel puțin o “amiciție” – dacă nu o colaborare intensă – din partea unor concetățeni care au acces la politica altor state, prin intermediul unor partide.
Din schemă se desprinde o concluzie edificatoare: tot timpul se dă o bătălie cruntă pentru președintele României – este foarte important pentru SUA, Franța, Germania și Rusia cine este locatarul de la Cotroceni.
Ca să fie clar: “Câmpul tactic” nu s-a dizolvat, nu s-a închis. E deschis non-stop, iar bătălia se duce pe toate fronturile. Din nefericire pentru români, agendele acestor generali de servicii carpatine nu coincid cu cele ale contribuabililor.
Au trecut 30 de ani de democrație și suntem într-o situație deplorabilă:
- nu mai suntem stăpâni pe toate resursele naturale;
- educația, sănătatea și infrastructura au un status dezastruos;
- suntem loviți de un exod cronic.
Avem dreptul să punem o întrebare fundamentală:
- Sunt TRĂDĂTORI generalii care au condus și conduc serviciile secrete românești?
Iar răspunsul este unul singur pentru România: DA!
Și avem dreptul la o nouă întrebare:
- Vom reuși vreodată să-i aducem în fața Justiției pe acești generali trădători, care au stat în spatele marionetelor politice, și să îndreptăm răul pe care îl produc în mod constant?
Răspunsul se regăsește în istoria noastră.