Guvernul a aprobat, în ședința de joi, Hotărâre privind înfiinţarea Registrului Naţional al Datelor de Contact, contact.gov.ro, în administrarea Secretariatului General al Guvernului (SGG), care va asigura şi suportul tehnic.
Este vorba despre o platformă naţională în care se înregistrează datele de contact ale tuturor instituţiilor şi autorităţilor publice din România.
„Înfiinţarea acestei platforme este necesară în vederea accesului mai facil al cetăţenilor la datele de contact ale instituţiilor şi autorităţilor publice. Crearea unui registru naţional al datelor de contact are rolul de a îmbunătăţi calitatea, eficienţa şi controlul interacţiunilor dintre administraţia publică şi cetăţeni, mediul de afaceri şi societatea civilă”, se arată într-un comunicat al Guvernului.
„În termen de 180 de zile de la intrarea în vigoare a acestei hotărâri, toate autorităţile şi instituţiile publice din România au obligaţia înrolării în platforma contact.gov.ro”, prevede HG.