Bridgestone Europa majorează cu 3% prețurile anvelopelor pentru autoturisme și motociclete și în medie cu 1% a celor Truck&Bus.
Creşterile sunt determinate de investiţiile în tehnologie, în oameni şi în programul, aflat în curs de desfăşurare, de introducere pe piață a noi produse ale mărcilor grupului Bridgestone. Printre acestea se numără noua anvelopă de vara Bridgestone DriveGuard, precum şi Turanza T001 Evo și Dueler A/T001. Pentru Firestone noutăţile includ Roadhawk şi Vanhawk2. Iar în segmentul Truck & Bus, introducerea noilor produse constă în gama On/Off Bridgestone si Firestone, precum şi introducerea gamei Bridgestone Nordic-Drive.
Noile prețuri au intrat în vigoare la 1 decembrie pentru anvelopele Truck & Bus și începând cu 1 ianuarie 2017 pentru anvelopele auto/moto. Majorările nu sunt liniare și variază în funcție de gama de produse.
Bridgestone este recunoscut în Europa pentru produsele premium la un preţ competitiv prin comparaţie cu alte mărci premium. Pe măsură ce compania continuă să investească în mărcile sale, în produse noi, în capacităţi de producţie şi oameni, utilizatorul final devine progresiv mai dispus să plătească pentru calitatea produselor Bridgestone.
În acest moment vorbim de o majorare a prețurilor, cu diferențe mici, menținând în acelaşi timp un nivel ridicat de competitivitate în segmentul premium.