La o zi după ce a anunțat “desuspendarea” contractului de reviziure a Studiului de Fezabilitate pentru mult așteptata autostradă Sibiu – Pitești, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA precizează, joi, că le “evaluează” pe cele aferente secțiunilor 1 și 5 – singurele terminate.
Evaluarea priveşte “conformitatea cu standardele, normativele şi legislaţia în vigoare, precum şi verificarea privind implementarea observaţiilor anterioare emise de companie”, se arată într-un comunicat remis redacției.
“În urma dispoziţiilor Ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, a fost predată companiei documentaţia tehnică aferentă Studiilor de Fezabilitate pentru secţiunile 1 şi 5 din cadrul contractului privind Revizuirea/Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru “Autostrada Sibiu – Piteşti”, se mai arată în comunicat.
Acestea sunt:
- Secţiunea 1, Sibiu – Boiţa, km 0+000 – km 14+150;
- Secţiunea 5, Curtea de Argeş – Piteşti km 92+600 – km 122+950.
Ieri, CNAIR anunța că a “desuspendat” contractul privind Revizuirea/Actualizarea SF “Autostrada Sibiu – Piteşti”:
“În data de 14.03.2017 contractul privind Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru “Autostrada Sibiu – Piteşti” a reintrat în vigoare ca urmare a finalizării perioadei de suspendare de trei luni notificată de CNAIR SA în data de 14.12.2016.
De asemenea, precizăm că tot în data de 14.03.2017 a fost semnat un act adiţional privind prelungirea perioadei contractuale până la data de 15.08.2017.
Reamintim că în sezonul de iarnă nu s-au putut realiza investigaţii de teren, în special studii geotehnice, astfel în decembrie 2016 compania a decis suspendarea contractului pentru o perioadă de 3 luni.
Contractul “Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Piteşti” a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă Asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti Tecnic Consulting Engineering România SRL, (Lider de Asociere Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti).
Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (FC 85%) și Bugetul de Stat (GOR 15%)”.