În cei 17 ani de activitate, agenția de turism online Vola.ro a oferit servicii complete pentru peste 2 milioane de călători, de la asistență în cumpărarea biletelor de avion, până la suport în cazul unor evenimente neprevăzute cum este anularea zborului sau reprogramarea călătoriei.

Compania a devenit cea mai cunoscută, utilizată și recomandată platformă de rezervări de zbor, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research, în aprilie. Realizat de 8 ani consecutivi, studiul reconfirmă de fiecare dată aceste rezultate. Principalele atuuri al agenției rămân dezvoltarea produselor de călătorie inovative, de tip fintech, precum și de serviciul de clienți disponibil 24/7 care pune accentul pe nevoile, confortul și obiectivele clienților.

„Creștem de la un an la anul, iar încrederea și suportul constant al clienților noștri ne ajută enorm în procesul de dezvoltare a brandului Vola.ro, pentru care avem acum și o strategie de extindere pe piața internațională, strategie care a început odată cu lansarea Vola în Bulgaria de anul trecut și extinderea în Republica Moldova din acest an‟, spune Daniel Truică, CEO Vola.ro.

De la platformă online, la provider complet de servicii de zbor, unice pe piață

Compania a devenit rapid principala opțiune pentru achiziționarea biletelor de avion, datorită ușurinței și accesibilității platformei, care le-a propus o interfață simplă, clară, cu instrumente de căutare eficiente, numeroase oferte exclusive, dar și servicii suplimentare menite să asigure tot confortul pasagerilor. 

Produsele de tip fintech lansate în ultimii ani, cum sunt Vola Flex, Trip Protect, Fast Refund, au fost dezvoltate ca urmare a nevoilor identificate în rândul clienților. 

Vola a reușit să se diferențieze pe piața din România și să câștige încrederea publicului. Conform studiului Mercury Research, 8 din 10 clienți se declară mulțumiți sau foarte mulțumiți de serviciile Vola.ro, care, de asemenea, este singura agenție din acest studiu care a reușit să înregistreze o creștere a satisfacției clienților.

Serviciul Blocare preț

Pe lângă strategia de expansiune internațională (Polonia, Bulgaria, R. Moldova), Vola.ro lucrează constant la funcționalități noi pe platformă, pentru a acoperi toate cererile și nevoile în continuă schimbare ale clienților săi. O astfel de noutate este Blocare preț, serviciu lansat în luna mai.

Așa cum îi spune și numele, acesta garantează blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, astfel încât clienții să-și poată continua planurile de călătorie fără teama scumpirilor. Într-o piață dinamică, în care prețurile cresc de la o zi la alta, în special pe măsură ce ne apropiem de sezonul estival.

author avatar
Mirela Egeea
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version