Locuitorii orașului Miercurea Ciuc pot achita prin aplicația 24pay atât serviciile de parcare publică, cât și biletele și abonamentele de transport public, potrivit parteneriatului încheiat între 24pay și Csiki Trans.
Noul acord de colaborare răspunde strategiei 24pay de a dezvolta soluţii de plată pentru servicii de care consumatorii au nevoie în activitatea de zi cu zi, aplicaţia fiind deja descărcată de peste 2 milioane de utilizatori din toată țara.
Prin 24pay, utilizatorii pot efectua rapid plăţi în câțiva pași simpli, procesul fiind intuitiv şi complet securizat. Pentru zona de transport – bilete și abonamente – utilizatorii au la dispoziție plata prin card și plata prin SMS din aplicație. În ceea ce priveşte serviciul de parcare, plata se poate realiza atât prin card și prin sms în aplicație, cât și prin sms din mesageria telefonului (cu trimitere sms la numărul scurt 7494).
„Ne bucură semnarea parteneriatului cu Csiki Trans, cu atât mai mult cu cât anunțăm lansarea simultană a două servicii îndelung așteptate. Adăugarea orașului Miercurea Ciuc pe harta regiilor de transport public partenere 24pay face parte din strategia noastră de dezvoltare a zonei de transport. Suntem de acum prezenți în 21 de orașe în care oferim servicii de achiziție titluri de transport, simplificând experiența de plată și de deplasare pentru tot mai mulți români. Totodată, răspundem și nevoilor șoferilor din Miercurea Ciuc, punându-le la dispoziție posibilitatea plății parcării în câțiva pași simpli, direct în aplicație. Suntem convinși că utilizatorii 24pay app vor aprecia cele două noi lansări”, a declarat Utku Ogrendil, CEO 24pay și PayPoint Services.
„Și noi ne bucurăm de parteneriatul încheiat cu 24pay. Suntem convinși că va fi o colaborare reușită; sperăm că locuitorii din Miercurea Ciuc vor aprecia beneficiile noii modalități de plată a serviciilor de parcare publică și a titlurilor de transport”, a declarat Demény Attila, director general Csiki Trans.