Invitată duminică seara la o cunoscută emisiune de televiziune, Viorica Dăncilă, fostul premier al României, s-a apucat să promită câte-n lună și în stele.

Premierul vrea cel puțin 60 de kilometri noi de autostradă până la sfârșitul lui 2018 și cel puțin 350 de kilometri noi de autostradă până la sfârșitul lui 2020.

De asemenea, pentru că românii au prins gustul transportului pe calea aerului, Viorica Dăncilă își dorește  ca într-un interval de câțiva ani, nu foarte mulți, compania TAROM să-și înnoiască flota cu un total de 27 de aeronave noi.

Asta în ciuda faptului că TAROM este pe marginea prăpastiei, din punct de vedere financiar, și că datoria companiei practic s-a dublat după ce s-a reușit achiziționarea, cu chiu, cu vai, a trei aeronave noi.

“Avem în vedere să înnoim flota TAROM, astfel că vom cumpăra 27 de aeronave noi. Am achiziţionat deja 3. Vom vedea care e managementul acolo, nu vreau să mă exprim până nu mă documentez şi, în acelaşi timp, să am şi soluţii”, a fost mesajul transmis de Viorica Dăncilă.

Premierul recunoaște că sunt probleme cu darea în folosință a magistralelor de metrou M5, spre Drumul Taberei, și M6, spre Aeroportul Otopeni, proiecte rămase mult în urmă.

Totuși, Viorica Dăncilă sper ca magistrala M5 să fie inaugurată, cu călători, în primele luni ale anului viitor, iar magistrala M6 să fie finalizată undeva în 2023, cel târziu 2024, dar asta și dacă “găsim soluții pentru finanțare. Vom încerca să facem un parteneriat public privat. Deocamdată sunt probleme, pentru că documentația trimisă la Bruxelles a fost incompletă”.

Întrebată despre ce se va întâmpla în cazul în care aceste proiecte nu își găsesc finalizare în termenele scontate, Viorica Dăncilă a anunțat public că “îmi asum cu funcția respectarea termenelor de finalizare”.

author avatar
Cristi Ionita
Share.
Leave A Reply

© 2024 Secunda Publishing. Designed by Acronim Solutions.
Exit mobile version